سوالات متداول درباره نکات مهمی که برای خرید تاج گل ترحیم هانی
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

سوالات متداول درباره نکات مهمی که برای خرید تاج گل ترحیم هانی باید بدانید چه نکاتی رو باید برای خرید تاج گل بدونیم؟ ما در این مقاله تمام نکاتی رو که شما برای سفارش یک تاج گل مراسم ترحیم باید بدونید رو شرح دادیم. برای مطالعه بیشتر وارد مقاله بشید …

تاج گل یک طبقه بخریم یا دو طبقه؟ مهم ترین نکته برای انتخاب نوع تاج گل، بودجه شماست. اینکه چه مبلغی برای خرید تاج گل در نظر گرفتید در مرحله اول تعیین کننده‌ترین موضوع برای انتخاب تاج گل یک طبقه یا دو طبقه هست. تاج گل دو طبقه طبیعتا به دلیل میزان گل بیشتری که داره  از نظر قیمت تقریبا ۲ برابر تاج گل یک طبقه هست.

نکته مهم دیگه فضاییه که قصد دارید تاج گل رو برای اونجا ارسال کنید. اگه شما تاج گل رو برای فضای بسته مثل داخل شرکت یا فروشگاه ارسال میکنید طبیعتا تاج گل یک طبقه مناسب‌تره و برای حمل به داخل محل مورد نظرتون با مشکل مواجه نمیشه. اما برای سایر فضاهای باز یا فضاهای بزرگ مثل نمایشگاه‌ها محدودیتی برای دو طبقه بودن تاج گل نیست … گل های استفاده شده در تاج گل چه مفهومی دارن؟ گل های زرد شادی بخش و نشونه ای از سلامتی هستن.

گل های آبی رو برای نشان دادن آسایش و آرامش انتخاب کنید. گل های سفید رو برای نشان دادن صلح و احترام انتخاب کنید که به معنای پاکی، معصومیت، سکوت، فروتنی. گل های قرمز بهتره که در مراسم تشییع جنازه بعضی از ادیان استفاده نشه؛ مثل بودایی ها (در عوض، گل های سفید استفاده بشن) … متن روی تاج گل ترحیم چجوری باید باشه؟ بهتره که این متن ساده و مختصر و در عین حال بیان کننده احساسات شما باشه. البته هیچ قانون و محدودیتی برای نوشتن متن دلخواهتون روی تاج گل وجود نداره و شما میتونید حتی متون طولانی هم بنویسید …

خلاصه نکات مقاله نکات مهمی که برای خرید تاج گل باید بدانید تاج گل در واقع یک پایه بزرگ فلزی یا چوبیه که مقدار زیادی گل روی اون گل آرایی میشه و امکان جا به جاییش وجود داره. تاج گل ها به صورت کلی برای یکسری اهداف ارسال میشن مانند عرض تبریک و یا عرض تسلیت. برای تبریک در مناسبت های با مضمون شاد از جمله تبریک موفقیت یا ارتقا مقام و پست جدید و یا … و همچنین برای عرض تسلیت و همردی در مراسم ترحیم و ختم، مراسم خاکسپاری، مجلس ختم، مراسم سوم، هفتم، چهلم و یا سالگرد درگذشت و فوت عزیزان و آشنایان. شاید در فرهنگ ها و مذهب های گوناگون روش های متفاوتی برای ارسال گل وجود داشته باشه اما معمولا در همه جا برای ابراز همدردی با خانواده فرد متوفی این رسم زیبا صورت میگیره. فرستادن گل علاوه بر ادای احترام به بازماندگان و خانواده شخص مرحوم یک راه فوق العاده برای ابراز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شخص از دست رفته در ذهن و قلب شماست. ما در این مقاله ار هانی گل به شرح نکات مهمی که برای خرید تاج گل باید بدونید! پرداختیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: